Klachten en service

Wij willen echt elke klant tevreden houden! Soms gebeurt het dat wij ook fouten maken! Sorry daarvoor. Wij lossen graag je klacht op.

Bellen is sneller:

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice: 0297-810099.

Per E-mail:

Neem contact met ons per e-mail: info@kampeergoed.nl

Schriftelijk:

Het is ook mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen, wij vragen vriendelijk om het volgende te vermelden:

  • Ordernummer (als de klacht over een bestelling gaat)
  • naam, adres, woonplaats, e-mail adres/telefoon (als je hierover beschikt)

Schriftelijke klacht versturen naar het hier aangegeven onderstaande adres:

Kampeergoed
Wiegerbruinlaan 77
1422 CB Uithoorn

Wanneer je klacht is ontvangen sturen wij je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 5 werkdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of per e-mail een inhoudelijke reactie.

Wanneer je ontevreden bent over de geboden oplossing kun je je wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl

Het is ook mogelijk uw klacht of geschil te melden bij het Europese online geschillenplatform (ODR), webgate.ec.europa.eu/odr/.